rejestracja medyczna

obsłużymy twoje rezerwacje

Wdrożenie

Uzupełniamy nasz System Rezerwacji najmniejszymi detalami związanymi z Twoimi usługami

Udostępniany narzędzia

Przekierowujemy Twoje rozmowy do naszego Centrum, uruchamiamy e-konsultacje oraz rezerwacje online

Wzrost liczby wizyty

Otrzymujesz listy potwierdzonych wizyt Pacjentów. Pacjent nie odczuje, że kontaktował się z Operatorem

Korzyści

Sprawdź co zyskasz

Profesjonalną rejestrację

Rozmowy będą odbierała zawsze ta same wykształcone osoby

Potwierdzone wizyty

Potwierdzimy wszystkie rezerwacje w Twoim gabinecie, ograniczymy straty

prywatny asystent

Zyskujesz więcej czasu na leczenie Pacjenta, mniejsze kwestie delegujesz Asystentowi

Wzrost zadowolenia

Każdy telefon i każda prośba zostanie profesjonalnie obsłużona

zyskasz e-konsultacje

Otworzysz się na nowe kanały sprzedaży usług z dowolnego miejsca, dowolnej porze

Pobieranie płatności

Jeśli się zdecydujesz, płatności za rezerwacje trafią na Twoje konto przed wizytą

Rezerwacje online

Pacjenci będą mogli rezerwować wizyty w dowolnym czasie i miejscu 24/7

Usprawniasz komunikację

Komunikujesz się łatwo z Pacjentami, ustalasz szczegóły wizyt, wzrasta efektywność

talkie-image
talkie-image
Cennik

Proponowane stawki rozliczeniowe

Cennik telerejestracji

Płacisz za skuces

Nie pobieramy kosztów stałych, rozliczamy się jedynie na podstawie realnie zrealizowanych wizyt. Płacisz prowizję tylko w wypadku gdy, Pacjent został zakwalifikowany do wizyty i uregulował rachunek.

Nie pobieramy płatności za niezrealizowane wizyty, tj. w wypadku gdy Pacjent nie dotarł na wizytę lub ją anulował.

Potwierdzamy rezerwacje, budujemy listy osób oczekujących, dbamy aby każdy slot Twojej dostępności został wykorzystany.

W każdej chwili możesz zwrócić się do Asystenta i zlecić wykonanie kwestie związane z Twoimi rezerwacjami.

Rejestracja moich Pacjentów

10zł/ wizyta

  • Telerejestracja
  • Asystent medyczny
  • Widget rezerwacji
  • System rezerwacji
  • Potwierdzanie wizyt
  • Płatności on-line
Zapytaj o ofertę

Zdalna recepcja

15zł/ wizyta

  • Telerejestracja
  • Telemedycyna
  • Wizerunek w internecie
  • Asystent medyczny
  • Rezerwacje on-line
  • System rezerwacji
  • Potwierdzanie wizyt
  • Przekładanie wizyt
  • Przyjmowanie płatności
  • Lista osób oczekujących
  • Płatności on-line
Zapytaj o ofertę
Dziękujemy za dotarcie w to miejsce

z przyjemnościa przygotujemy rozwiązanie

Obiecujemy:
  • Ofertę indywidualnie dopasowaną
  • Minimym formalności
  • Szkolenie oraz skuteczne wdrożenie
  • Stała opiekę po wdrożeniu

telefon

Klikając w przycisk „Wyślij zgłoszenie” wyrażasz dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu obsługi Twojego zgłoszenia przez Moja Recepcja Sp. z o.o. Szczegółowe informacje o zasadach ochrony Twoich danych osobowych i przysługujących Ci prawach znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Czym jest telerejestracja medyczna?

Telerejestracja medyczna pacjentów to outsourcing usług rejestratorskich w najlepszym wydaniu. Nasza usługa polega na zapewnienia pełnego wsparcia lekarzom specjalistom dla których jakość obsługi Pacjenta jest ważnym aspektem ich pracy. Świadczymy usługi telefonicznej rejestracji Pacjentów w taki sposób, że osoba dzwoniąca nie zorientuje się, że rozmowa przychodząca trafiła do zewnętrznego operatora. Zdejmiemy z Ciebie ciężar prowadzenia rejestracji telefonicznej, odbierania rozmów w Twoim gabinecie, a Ty zajmiesz tym co jest najważniejsze, czyli leczeniem Pacjentów. 

Nie musisz być ekspertem od systemów rezerwacji. W ramach usługi otrzymasz własnego asystenta, który będzie do Twojej dyspozycji ze wszelkimi kwestiami związanymi z rezerwacjami Twoich Pacjentów. Nasi rejestratorzy medycznie posiadają wykształcenie medyczne i świadczą w pełni profesjonalną pomoc Pacjentom z zakresu przygotowania się do wizyty lekarskiej specjalistycznej oraz odpowiadają na pytania z zakresu świadczenie pomocy przedlekarskiej. 

Powierz nam telefoniczną rejestrację pacjentów, jesteśmy na rynku już ponad 5 lat. 

W jakich godzinach prowadzona jest telerejestracja
Nasza usługa odbierania telefonów, dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 20.00 oraz w sobotę od godziny 7.30 do godziny 15.00
Czy Pacjent dostanie SMS?
Tak. Pacjent dostanie SMS o wizycie, o zmianie wizyty lub o anulacji wizyty. Jeśli zajdzie taka potrzeba, to Pacjent otrzyma również SMS, że wizyta oczekuje na autoryzacje (potwierdzenie) przez lekarza. Szablon SMS zostanie dopasowany do Państwa preferencji. SMS może być różny dla różnego lekarza, może być różny np. ze względu na adres gabinetu.
Jaki jest koszt usługi?
Uważamy, że jedynym wyznacznikiem jakości naszych usług jest zwiększona liczba rezerwacji z Państwa gabinecie. Z tego powodu pragniemy rozliczyć się jedynie z dokonanych rezerwacji, bez stałego abonamentu.
Nie posiadam własnego numeru
Otrzymają Państwo od nas nieodpłatnie stacjonarny numer telefonu z dowolnej strefy numerycznej w Polsce oraz za granicą.
Posiadam własny numer telefonu
Aby móc świadczyć usługę, będziemy prosili o przekierowanie rozmów przychodzących do naszego Centrum Obsługi Pacjenta. Jeśli posiadasz komórkowy numer telefonu – przekierowanie ustawiasz w swoim aparacie, jeśli posiadasz stacjonarny numer telefonu – musisz skontaktować się z Operatorem i poprosić o włączenie usługi przekierowywania rozmów
Co możecie poprawić na mojej stronie www
Jeśli posiadasz stronę www, dołożymy do niej widget rezerwacji, dzięki któremu Pacjenci zyskają możliwość rezerwacji Państwa usług 24/7. Jeśli nie posiadają Państwo strony www, udostępnimy jeden z naszych szablonów, tworząc profesjonalną wizytówkę Państwa usług w internecie.
Jaki jest czas trwania umowy?
Nie narzucamy żadnego sztywnego terminu. Wierzymy, że jedynie naszym profesjonalizmem i dbałością o relację, zostaną Państwo z nami na długie lata.
Kto będzie odbierał moje telefony?
Zawsze te same osoby. Będzie to grupa Rejestratorów, którzy posiadają największe doświadczenie w zakresie umawiania wizyt i odpowiadania na pytania Pacjentów, zgodnie z Państwa specjalizacją.
Jak umawiacie zabiegi?
Na wstępnie naszej współpracy zostanie określone, które usługi możemy sprzedawać telefonicznie lub on-line, a które usługi wymagają konsultacji przed dalszą ordynacją. Rejestrator medyczny postąpi zawsze zgodnie z procedurą. Albo umówi wizytę ordynacyjną przed zabiegiem, albo skieruje Pacjenta na szereg wskazanych przez Państwa badan laboratoryjnych i/lub obrazowych, zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.
Jak potwierdzacie wizyty?
System komunikuje się z Pacjentem poprzez SMS. Pacjent jest proszony o potwierdzenie wizyty poprzez odpowiedź na SMS TAK lub NIE. Jeśli Pacjent nie zareaguje i nie odpowie dzwonimy do Pacjenta. Jeśli Pacjent nadal nie reaguje, wysyłamy kolejny SMS z prośbą o kontakt.
Czy macie listy osób oczekujących
Tak. Nasz System automatycznie zbiera listy osób, które oczekują na zwolnienie terminu wizyty. Tak zebranymi listami Pacjentów zapełniamy wolne sloty po anulacjach wizyt.
Czy mogę pobierać płatności z góry?
Tak. Nasz System obsługuje płatności on-line Przelewy24 oraz PayU. Środki z rezerwacji trafiają bezpośrednio na Państwa rachunek.
A co jeśli Pacjent na niestandardowe pytania?
Nasz System ułatwia dwudrożną komunikację pomiędzy Państwa Asystentem a Pacjentem. Jeśli Rejestrator trafi na niestandardowe pytanie, to poprosi Pacjenta o oczekiwanie. Następnie wyśle pytanie do lekarza z naszego Systemu. System automatycznie gromadzi odpowiedzi oraz zapamiętuje otwarte wątki. A to oznacza, ze żaden Pacjent nie zostanie obsłużony bez odpowiedzi.
a co się dzieje po godzinach pracy Moja Recepcja?
Po godzinach pracy i w dni świąteczne Pacjent usłyszy komunikat o godzinach pracy Twojego gabinetu, zostanie poinformowany o możliwości umówienia wizyty online oraz zostanie poproszony o pozostawienie wiadomości. Twój Asystent oddzwoni do Pacjenta w najbliższym dniu pracy.
wizerunek w internecie, co to oznacza?
Wypromujemy Twoje nazwisko oraz Twoją prace naukową w internecie. Jeśli się zdecydujesz, obsłużymy również Twoje profile na wiodących portalach rezerwacyjnych. Jesteśmy zintegrowani z największymi z nich.
jak wygląda widget rezerwacji?
Widget jest indywidualnie dopasowywany do wyglądy Twojej strony internetowej. Również jego lokalizacja jest dopierana pod układ Twojej strony www