Narzędzia

ułatwiamy kontakt pacjenta z medycyną

Nie musisz polegać jedynie na rezerwacjach wizyt pochodzących z tradycyjnego, tj. telefonicznego kontaktu pacjenta z placówką medyczną. Oferujemy komplet rozwiązań technologicznych, dzięki którym bądą mogli państwa czerpać rezerwacje wizyt również z innych źródeł.

  • Telerejestracja
  • telemedycyna
  • Listy Pacjentów
  • potwierdzenia
  • ubezpieczyciele
  • płatności
talkie-image
talkie-image
Korzyści

Sprawdź co zyskasz

Rezerwacje online

Pacjenci będą mogli rezerwować wizyty w dowolnym czasie i miejscu 24/7

Pobieranie płatności

Jeśli się zdecydujesz, płatności za rezerwacje trafią na Twoje konto przed wizytą

SMS do Pacjentów

Pacjent otrzyma szczegółową informację o nowej rezerwacji, o zmianie lub anulacji terminu wizyty

Listy oczekujących

System buduje dla Ciebie listy osób oczekujących na wolny termin

telemedycyna

Otrzymujesz nowy kanał sprzedaży usług. Utrzymujesz stały kontakt z Pacjentem.

Potwierdzasz wizyty

System automatycznie zwalnia niepotwierdzone sloty do ponownej sprzedaży

Centrala telefoniczna

Pakiet wszystkiego co potrzeba, aby uruchomić odbieranie rozmów i zwiększyć sprzedaż

Budujesz własne reguły

System pozwala Ci budował włsne reguły sprzedazy, potwierdzeń oraz szablonów komunikacji

Cennik

Płacisz jedynie za skuces

Nie pobieramy kosztów stałych, rozliczamy się jedynie na podstawie realnie zrealizowanych wizyt. Płacisz jedynie w wypadku gdy, Pacjent został zakwalifikowany do wizyty i uregulował rachunek.

Najniższa cena

10zł/ wizyta

  • Telekonsultacje
  • Rezerwacje on-line
  • Potwierdzanie wizyt
  • Przyjmowanie płatności
  • Integracja z EDM
Zamów

Pełna usługa

15zł/ /wizyta

  • Telerejestracja
  • Telekonsultacje
  • Strona www
  • Rezerwacje on-line
  • Potwierdzanie wizyt
  • Przyjmowanie płatności
  • Integracja z EDM
Zamów
talkie-image

Szybki kontakt

telefon

Biuro

Al. Ks. J. Poniatowskiego 1, 03–901 Warszawa

co daje mi telemedycyna
W ramach współpracy otrzymasz wszelkie narzędzia do prowadzenia z pacjentem rozmowy przez chat, rozmowy telefonicznej oraz konsultacji wideo. Każda tego typu konsultacja może być Twoim dodatkowym źródłem dochodów i sposobem na utrzymanie stałego kontaktu z Pacjentem.
Jakie SMS dostaje Pacjent?
Pacjent otrzymuje SMS: Nowa wizyta, edycja wizyty jeśli lekarz zmieni grafik przyjmowania, anulacja wizyty jeśli lekarz np zachoruje. Pacjent otrzyma również SMS z linkiem do dokonania płatności internetowej. Otrzyma SMS jeśli o statusie wizyty ‚oczekująca na potwierdzenie’, jeśli lekarz nie potwierdził swojego grafiku pracy. Oraz otrzyma SMS z informacją, że jego rezerwacja znajduje się na liście osób oczekujących.
Gdzie widoczne są moje terminy?
Przede wszystkim na Twojej stronie internetowej. Następnie Twoje wolne terminy zostaną udostępnione na wiodących Portalach naszych Partnerów: Spotmedica, Znany Lekarz, ABC Zdrowie, Lekarze Bez Kolejki.
Czy ja jestem informowany o nowych wizytach
Tak. Maja Państwo do wyboru e-mail lub SMS. System wyśle wiadomość o każdej nowej, edytowanej lub anulowanej rezerwacji. System wyśle również wiadomość jeśli Pacjent zapłaci lub potwierdzi swoją wizytę.
Gdzie mogę sprawdzić ile mam rezerwacji
Na 3 sposoby: w naszym panelu rezerwacji, w oprogramowaniu do EDM na którym na co dzień pracujesz (wymagana jest integracja systemów) oraz System Moja Recepcja wyśle Ci w dniu planowanej pracy łączne zestawienie dzisiejszych rezerwacji.
Czy mogę pobierać płatności za rezerwacje?
Tak. Wymagane jest stworzenie konta u dostawcy Przelewy24 lub PayU. Twój osobisty Asystent przygotuje za Ciebie wymaganą dokumentacje. Część prac, jak wykonanie weryfikującego przelewu internetowego, będziesz musiał wykonać sam. Po stworzeniu konta, System Moja Recepcja obsłuży Twoje rezerwacje w zakresie płatności.
Co w wypadku gdy nie mam dostępności?
System zbuduje listy osób oczekujących na dany termin. Samodzielnie decydujesz, czy rezerwacje zostaną przyjęte w danym dniu, czy zostaną przełożone na kolejny dostępny termin. Żadna szansa sprzedażowa nie zostanie zmarnowana.
A gdyby Pacjent chciał do mnie osobiście zadzwonić?
Jeśli wyrazisz na to zgodę, to Pacjent zostanie przełączony na podany przez Ciebie numer telefonu. Możemy również skierować pacjenta na wizytę zdalna (telekonsultacje). Sam decydujesz, czy Pacjent może zadawać pytania po wizycie nieodpłatnie, czy tez powinien zapłacić za kolejne konsultacje.
A gdy jestem zajęty i nie mogę odebrać telefonu?
System gromadzi wszystkie pytania Pacjentów. Rozpoznaje, czy została udzielona odpowiedź na pytanie, czy też Twój Asystent powinien próbować nawiązać kontakt z Tobą w innym terminie?
czy uzupełniacie wolne sloty?
Tak. Pacjenci są grupowani, aby nie było wolnych slotów rezerwacji. Dostępność po anulacji pacjenta wraca natychmiast do sprzedaży. Lukę zakrywamy Pacjentami oczekującymi oraz staramy się sprzedać dostępność na stronach: Spotmedica, Znany Lekarz, ABC Zdrowie oraz Lekarze Bez Kolejki.