Więcej zysków

Automatyzacja procesów

Jakie problemy

rozwiązuje nasz system?

Kalendarz wizyt

Organizujesz wizyt stacjonarne, e-konsultacje, w każdym miejscu gdzie pracujesz

dostępność on-line

Otwierasz się na możliwość dokonania rezerwacji 24/7 z dowolnego źródła

komunikacja

Prowadzisz łatwą komunikację z Pcjentami oraz placówkami medycznymi

potwierdzone wizyty

Posiadasz jedynie potwierdzone lub przedpłacone wizyty. Ograniczasz straty

talkie-image
talkie-image
talkie-image
talkie-image
Wspieramy medycynę w umawianiu wizyt

Jak to robimy?

Stworzyliśmy System do obsługi rezerwacji. Włączamy nasze narzędzie pomiędzy Pacjenta, a Państwa Placówkę. Udostępniamy narzędzia do łatwego zamawiania wizyt on-line stacjonarnych oraz e-konsultacji, zdalnie odbierzemy rozmowy telefoniczne z Państwa Placówki, jeśli zajdzie taka potrzeba to również pobierzemy płatność z góry od Pacjentów za umówione wizyty. System automatycznie potwierdzi wizyty u Pacjentów, a w wypadku anulacji wykorzysta wolne miejsce zapisując osobę z listy oczekujących.

Każdy Pacjent otrzyma SMS z informacją o umówionej wizycie lub zmianie wizyty. System umożliwi na dwudrożną komunikację pomiędzy Lekarzem, a Pacjentem. Państwa placówka otrzyma wszelkie prośby specjalne Pacjenta, a Pacjent otrzyma wskazania przed wizytą lekarską, aby jego pobyt w Placówce był najbardziej efektywny. Każda rozmowa oraz każda prośba lekarza lub Pacjenta zostanie zapisana w Systemie i będzie nadzorowana do czasu jej rozwiązania. Żaden detal związany z komunikacją pomiędzy Placówką, a Pacjentem nie umknie.

System rozpozna wszelkie warunki specjalne oraz restrykcje związane z rezerwacją wizyty określone przez lekarza. Każda Placówka w naszym systemie otrzymuje Asystenta z wykształceniem medycznym (pielęgniarki oraz rehabilitanci), który jest dostępny we wszelkich kwestiach związanych z obsługa rezerwacji. Poinformujemy Pacjenta o sposobie przygotowanie się do wizyty, o wymaganych badaniach laboratoryjnych lub obrazowych. Dzięki telekonsultacjom Pacjent nie straci kontaktu z Państwa placówką. Uzyska łatwy dostęp do wiedzy medycznej.

Elastyczny grafik

Stawiamy na elastyczność, każda organizacja jest inna
Ustawiasz godziny pracy dla każdego pracodawcy. Ustawiasz dni specjalne: np. urlop. Określasz czas buforowy między usługami.

Powiadomienia

Rozumiemy, jak ważna jest komunikacja z Pacjentem
Definiujesz szablony SMS oraz e-mail. Wysyłasz potwierdzenia. Informujesz o promocjach. Każda komunikacja jest zapisywana

Asystent

Wiemy jak cenny jest Twój czas. Zyskasz asystenta
Zyskujesz więcej czasu na leczenie Pacjenta. Zatrudniamy personel medyczny, który będzie świadczył Ci wsparcie we wszelkich kwestiach związanych z rezerwacjami w Twoim gabinecie

rodo

Przekazujesz dane Pacjentów w pełni legalnie
Gromadzisz wszelkie wymagane zgody Pacjenta, zapisujesz wszelkie rozmowy i komunikacje z Pacjentem

Rezerwacje wstępne

Czasem Twoje plany mogą być niepotwierdzone
Zbieraj wszelkie zapytania o Twoją dostępność informując Pacjenta, iż rezerwacja jest jedynie wstępnym zapytaniem. Jedynie po potwierdzeniu, Pacjent otrzyma szczegóły rezerwacji wizyty.

Pobierasz płatności

Jeśli zdecydujesz, to umawiasz wyłącznie przedpłacone wizyty
Środki trafiają na Twój rachunek. Definiujesz, które usługi wymagają przedpłaty. Definiujesz w których miejscach pracy wymagasz przedpłat. Śledzisz statusy zapłaty

Zasady anulacji

Nieobecności mogą być kosztowne dla firmy
Dzięki naszej niestandardowej funkcji Zasady anulowania rezerwacji możesz określić czas, w którym Pacjenci mogą anulować spotkania.

Rozliczenia

Przyjmujesz rezerwacje z odroczona płatnością
System notuje nadane numery zleceń, obsługuje płatności, które rozliczane są pomiędzy Placówkami lub z Towarzystwami Ubezpieczeń

Reguły i zasady usług

Wiemy jak niestandardowe są usługi medyczne
Usługi mogą się różnić się czasem trwania. Połączyć określoną usługę z konkretną placówka. Określić jak Pacjent ma przygotować się do wizyty. Która usługa jest dostępna on-line

Listy Pacjentów

Gromadzisz listy potwierdzonych wizyt oraz osób oczekujących
Potwierdzasz Pacjentów. Śledzisz statusy rezerwacji. Monitorujesz statusy płatności. Budujesz listy osób oczekujących

Wizyty kontrolne

System automatycznie umawia wizyty kontrolne
Ustalasz terminy kiedy Pacjenci powinni się ponownie zgłosić. Określasz, które usługi wymagają kontroli. System automatycznie wysyła SMS do Pacjenta z prośbą o dokonanie rezerwacji

Integracja

Dodajesz dowolne wymagane narzędzia
Zarówno kalendarze od różnych pracodawców jak również aplikacje urządzeń mHealth i telemedycznych.
talkie-image
talkie-image
Cennik

Płacisz jedynie za skuces

Widget rezerwacji na stronie www

5zł/ wizyta

  • Rezerwacje on-line
  • System rezerwacji
Zapytaj o ofertę

Rejestracja moich Pacjentów

10zł/ wizyta

  • Telerejestracja
  • Asystent medyczny
  • Widget rezerwacji
  • System rezerwacji
  • Potwierdzanie wizyt
  • Płatności on-line
Zapytaj o ofertę

Pełna usługa rejestracji Pacjentów

15zł/ wizyta

  • Telerejestracja
  • Telemedycyna
  • Wizerunek w internecie
  • Asystent medyczny
  • Rezerwacje on-line
  • System rezerwacji
  • Potwierdzanie wizyt
  • Listy osób oczekujących
  • Płatności on-line
Zapytaj o ofertę
Dziękujemy za dotarcie w to miejsce

z przyjemnościa przygotujemy rozwiązanie

Obiecujemy:
  • Ofertę indywidualnie dopasowaną
  • Minimym formalności
  • Szkolenie oraz skuteczne wdrożenie
  • Stała opiekę po wdrożeniu

telefon

Klikając w przycisk „Wyślij zgłoszenie” wyrażasz dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu obsługi Twojego zgłoszenia przez Moja Recepcja Sp. z o.o. Szczegółowe informacje o zasadach ochrony Twoich danych osobowych i przysługujących Ci prawach znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
Ile miesięcznie zapłacę?
Zapłata będzie wynikała jedynie z sumy dokonanych rezerwacji. Nie poniesiesz kosztów stałych.
Na jak długo muszę podpisać umowę?
Wierzymy, ze jedynie dobra usługa zostanie zaakceptowana. Nie stawiamy żadnych wymogów odnośnie trwania umowy. Pragniemy zbudować relacje na długie lata.
Wizerunek w internecie, co to oznacza?
Wypromujemy Twoje nazwisko oraz Twoją prace naukową w internecie. Jeśli się zdecydujesz, obsłużymy również Twoje profile na wiodących portalach rezerwacyjnych. Jesteśmy zintegrowani z największymi z nich.
Co to jest widget rezerwacji
Jest to dodatek do Twoje strony, który pozwoli dokonać rezerwacji Twoich terminów wizyt poprzez nasz system 24/7.
Jak wygląda widget rezerwacji?
Widget jest indywidualnie dopasowywany do wyglądy Twojej strony internetowej. Również jego lokalizacja jest dopierana pod układ Twojej strony www
Ile kosztuje wdrożenie widgetu?
Jest nieodpłatne.
Jak potwierdzacie wizyty?
System komunikuje się z Pacjentem poprzez SMS. Pacjent jest proszony o potwierdzenie wizyty poprzez odpowiedź na SMS TAK lub NIE. Jeśli Pacjent nie zareaguje i nie odpowie dzwonimy do Pacjenta. Jeśli Pacjent nadal nie reaguje, wysyłamy kolejny SMS z prośbą o kontakt.
Kto będzie odbierał moje telefony?
Zawsze te same osoby. Będzie to grupa Rejestratorów, którzy posiadają największe doświadczenie w zakresie umawiania wizyt i odpowiadania na pytania Pacjentów, zgodnie z Państwa specjalizacją.
Jak umawiacie zabiegi?
Na wstępnie naszej współpracy zostanie określone, które usługi możemy sprzedawać telefonicznie lub on-line, a które usługi wymagają konsultacji przed dalszą ordynacją. Rejestrator medyczny postąpi zawsze zgodnie z procedurą. Albo umówi wizytę ordynacyjną przed zabiegiem, albo skieruje Pacjenta na szereg wskazanych przez Państwa badan laboratoryjnych i/lub obrazowych, zgodnie z otrzymanymi wytycznymi..
czy macie listy osób oczekujących
Tak. Nasz System automatycznie zbiera listy osób, które oczekują na zwolnienie terminu wizyty. Tak zebranymi listami Pacjentów zapełniamy wolne sloty po anulacjach wizyt.
czy mogę pobierać płatności z góry?
Tak. Nasz System obsługuje płatności on-line Przelewy24 oraz PayU. Środki z rezerwacji trafiają bezpośrednio na Państwa rachunek.
a co jeśli pacjent na niestandardowe pytania?
Nasz System ułatwia dwudrożną komunikację pomiędzy Państwa Asystentem a Pacjentem. Jeśli Rejestrator trafi na niestandardowe pytanie, to poprosi Pacjenta o oczekiwanie. Następnie wyśle pytanie do lekarza z naszego Systemu. System automatycznie gromadzi odpowiedzi oraz zapamiętuje otwarte wątki. A to oznacza, ze żaden Pacjent nie zostanie obsłużony bez odpowiedzi.
a co się dzieje po godzinach pracy moja recepcja?
Po godzinach pracy i w dni świąteczne Pacjent usłyszy komunikat o godzinach pracy Twojego gabinetu, zostanie poinformowany o możliwości umówienia wizyty online oraz zostanie poproszony o pozostawienie wiadomości. Twój Asystent oddzwoni do Pacjenta w najbliższym dniu pracy.
What is Lorem Ipsum?
It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.